Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з предметів
Методичні рекомендації розроблено Тернопільським ОКІППО
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в початкових класах у 2024/2025році
Особливості впровадження «Уроків щастя» для українських школярів.
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПУТІВНИК НУШ 5 клас
«Навчально-методична скарбниця. НУШ 5–6 класи»
Методичні рекомендації щодо навчання іноземних мов у ЗЗСО в 2024/2025 навчальному році
Методичні рекомендації щодо навчання інформатики у 2024–2025 навчальному році
Особливості організації освітнього процесу з Математики в 2024/2025 навчальному році
Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2024/2025 навчальному році. Презентація
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ДИСТАНЦІЙНОГО УРОКУ (на прикладі укр. мови)
Про особливості вивчення біології, біології та екології в ЗЗСО у 2024/2025 навчальному році
Методичні рекомендації "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2024/2025 навчальному році" (лист ІМЗО від 08.08.2024 №21/08-1233)
Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Основи здоров`я» у 2024/2025 навчальному році
Методичні рекомендації про викладання предметів мистецької освітньої галузі
Методичні рекомендації предметів етичного спрямування
Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи
Методичні рекомендації розроблено Сумським ОІППО
Методичні рекомендації. Збірник укладено та схвалено науково-методичною радою КЗ «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області»
- Ключові акценти в науково-методичній роботі у 2024/2025 н.р.
- Подолання психологічних втрат та збереження ментального здоров’я: пріоритетні напрямки роботи практичних психологів, соціальних педагогів.
- Управлінські втрати: стан та прогностика в елементах системи закладів освіти для застосування керівниками ЗЗСО у 2024/2025 н.р.
- Технологія організації та проведення майстер-класу/майстерки: практичний аспект
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в початковій ланці у 2024/2025 н.р.
- Методичні рекомендації щодо викладання предметів мовно-літературної освітньої галузі (українська мова та література, українознавство)
- Про викладання іноземних мов
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з історії, правознавства, громадянської освіти
- Особливості викладання зарубіжної літератури у 2024/2025 н.р.
- Науково-методичний супровід викладання предметів математичної освітньої галузі у 5-11 класах
- Науково-методичний супровід викладання географії у 6-11 класах закладів освіти
- Науково-методичний супровід викладання економіки
- Методичні рекомендації щодо вивчення біології та екології
- Науково-методичний супровід організації освітнього процесу з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» / «Природничі науки» /«Довкілля» у 2024/2025 н.р.
- Науково-методичний супровід викладання хімії у 7-11 класах
- Науково-методичний супровід викладання фізики та астрономії у 7-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
- Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2024/2025 н.р.
- Методичні рекомендації щодо вивчення технологій, трудового навчання та креслення у 2024/2025 н.р.
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» та предмета «Основи здоров’я» у 2024/2025 н.р.
- Науково-методичний супровід упровадження STEM-освіти в освітній процес
- Методичні рекомендації щодо питань організації виховної роботи
- Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури
- Методичні рекомендації щодо викладання курсів, предметів духовно-морального спрямування
- Особливості викладання мистецької освітньої галузі Нової української школи
- Методичні рекомендації щодо вивчення предметів мистецької освітньої галузі
- Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти
- Методичні рекомендації щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів
- Організація роботи бібліотекаря закладу освіти в умовах нових викликів: напрями подолання освітніх втрат
- та інш…