A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад
"Печенізький ліцей ім. Г. Семирадського"
Печенізької селищної ради
Харківської області

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з предметів

ХАНО  Матеріали педагогічних майстерок у межах серпневої педагогічної декади «Реформа Нова українська школа: ключові ініціативи, освітні тренди та виклики 2024/2025 н.р.»

Методичні рекомендації розроблено Тернопільським ОКІППО

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в початкових класах у 2024/2025році 

Особливості впровадження «Уроків щастя» для українських школярів.

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПУТІВНИК  НУШ 5 клас

«Навчально-методична скарбниця. НУШ 5–6 класи»

Методичні рекомендації щодо навчання іноземних мов у ЗЗСО в 2024/2025 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів географії, економіки та
інтегрованих курсів природничої освітньої галузі у З
ЗСО в 2024-2025 навчальному році

Методичні рекомендації щодо навчання інформатики у 2024–2025 навчальному році

Особливості організації освітнього процесу з Математики в 2024/2025 навчальному році

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу на уроках хімії у ЗЗСО у 2024 - 2025 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання  фізики та астрономії у 2024/2025 навчальному роціПрезентація

Методичні рекомендації щодо навчання української мови учнів 5 – 11 класів у 2024/2025 навчальному році

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ДИСТАНЦІЙНОГО УРОКУ (на прикладі укр. мови)

Методичні рекомендації щодо навчання української та зарубіжної літератур учнів 5 – 11 класів у 2024/2025 навчальному році

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  щодо викладання навчальних предметів технологічної освітньої галузі в  ЗЗСО у 2024/2025 навчальному році

Про особливості вивчення біології,  біології та екології в ЗЗСО  у 2024/2025 навчальному році

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури в ЗЗСО у 2024/2025 навчальному році

Методичні рекомендації для працівників психологічної служби освітніх закладів шодо пріоритетних напрямів психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році

Методичні рекомендації "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2024/2025 навчальному році" (лист ІМЗО від 08.08.2024 №21/08-1233)

Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Основи здоров`я» у 2024/2025 навчальному році

Методичні рекомендації про викладання предметів мистецької освітньої галузі

Методичні рекомендації предметів етичного спрямування

Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи

Методичні рекомендації розроблено Сумським ОІППО

Методичні рекомендації. Збірник укладено та схвалено науково-методичною радою КЗ «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області»

Короткий зміст збірника:

  1. Ключові акценти в науково-методичній роботі у 2024/2025 н.р.
  2. Подолання психологічних втрат та збереження ментального здоров’я: пріоритетні напрямки роботи практичних психологів, соціальних педагогів.
  3. Управлінські втрати: стан та прогностика в елементах системи закладів освіти для застосування керівниками ЗЗСО у 2024/2025 н.р.
  4. Технологія організації та проведення майстер-класу/майстерки: практичний аспект
  5. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти
  6. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в початковій ланці у 2024/2025 н.р.
  7. Методичні рекомендації щодо викладання предметів мовно-літературної освітньої галузі (українська мова та література, українознавство)
  8. Про викладання іноземних мов
  9. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з історії, правознавства, громадянської освіти
  10. Особливості викладання зарубіжної літератури у 2024/2025 н.р.
  11. Науково-методичний супровід викладання предметів математичної освітньої галузі у 5-11 класах
  12. Науково-методичний супровід викладання географії у 6-11 класах закладів освіти
  13. Науково-методичний супровід викладання економіки
  14. Методичні рекомендації щодо вивчення біології та екології
  15. Науково-методичний супровід організації освітнього процесу з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» / «Природничі науки» /«Довкілля» у 2024/2025 н.р.
  16. Науково-методичний супровід викладання хімії у 7-11 класах
  17. Науково-методичний супровід викладання фізики та астрономії у 7-11 класах закладів освіти Чернівецької області у 2024/2025 н.р.
  18. Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2024/2025 н.р.
  19. Методичні рекомендації щодо вивчення технологій, трудового навчання та креслення у 2024/2025 н.р.
  20. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» та предмета «Основи здоров’я» у 2024/2025 н.р.
  21. Науково-методичний супровід упровадження STEM-освіти в освітній процес
  22. Методичні рекомендації щодо питань організації виховної роботи
  23. Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури
  24. Методичні рекомендації щодо викладання курсів, предметів духовно-морального спрямування
  25. Особливості викладання мистецької освітньої галузі Нової української школи
  26. Методичні рекомендації щодо вивчення предметів мистецької освітньої галузі
  27. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти
  28. Методичні рекомендації щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів
  29. Організація роботи бібліотекаря закладу освіти в умовах нових викликів: напрями подолання освітніх втрат
  30. та інш…

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень